dagisfröken?

Första dagen på min apu idag.
Ska berätta lite annat först innan jag kommer till det.

Kvällen gjorde vi inte så mycket. Tog det lungt typ.
Och sov fasligt dåligt inatt vaknade vid 5 gick upp sen somnade jag om runt halv 6 men somnade aldrig sådär riktigt djupt.
Sen ringde mamma och väckte mig och sa att jag kunde komma en halvtimma senare istället, så då kunde jag gå upp 40 minuter senare.

När jag kom dit fick jag först leta efter en ingång, och sedan leta efter hon som skulle ta hand om mig typ.
Vi gick ut nästan direkt, var ute i några timmar.
Jag gungade Jiva osv. Många som glodde på mig sen gick vi in och åt. Sen var det lite lek och rast sen flöt dagen på.
Fick sluta en lite tidigare så efter mellis gick jag hem :)

Nu är jag hemma och ska bara ta det lungt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback