14 månader

Igår hann jag inte blogga alls. Så tar och berättar om gårdagen nu istället :) 

Igår;
Dagen började klockan 8 och kvart över 8 var jag påväg till dagiset.
Var ute med -05orna i skogen, det var kallt och jobbigt och inte alls roligt.
Annars var det helt okej :)
När jag hade slutat tog jag bussen och mötte Simon på stan.
Inhandlade ett par jeans som jag är lite osäker på, och en tröja.
Sen hem till honom myste och åt, sen hem till mig. Det vart mycket åka men.

Idag;
Lämnade Simon vid ica han tog bussen därifrån och jag gick vidare till dagis.
Idag har det varit en seg dag, var i skogen med både dagis barn och lekisbarn.
Gick flera kilometer kändes det som.
Var ute och åt mellis också, alltså ingen höjdar dag eftersom vi var ute så himla mycket.
Mår inte alls bra heller så.

Nu ska jag bara ta det lungt.

Simon & jag har varit tillsammans 14 månader idag :O
iiih :D
 I love you!


Kommentarer
Postat av: Erik

Lite glädjespam från mig till dig:
Jag vill att du ska veta att du är riktigt söt på alla sätt! Jag vill också önska dig en riktigt bra onsdag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback