trevlig kväll

Gick ut och solade efter att jag skrev inlägget här.
Sen har jag duschat och gjort mig i ordning för mange och jeanette skulle käka här med oss. En riktigt trevlig kväll har det varit.
Känns otroligt tungt nu utan S. Jag vet att han snart kommer hem igen och allt det där. Men det är jobbigt att alltid ha någon så nära och nu flera miljoner mil bort typ.
Men om några dagar känns det nog bättre.
Imorgon skulle det bli fint väder iallafall så då blir det solning och ska även ta en riktigt lång promenad.
Sen skulle det bli sämre väder :( Då gäller det att jag sysselsätter mig annars bryter jag ihop.
Dom här veckorna kan vara bra för mig trots att det kommer vara hemskt. Jag får tid att ta tag i allt jag skjutit undan under en lååång tid. Utan att jag kan fly till S.

Nog om det här, ska snart sova hörs imorgon pussss
Förresten, hör jätte gärna av er om ni vill göra något!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback