stan dag

Vaknade kvart över 10 och hade panik för trodde att jag sovit och inte vaknat när S ringde. Men han hade inte ringt, utan han hade lagt sig tidigt.
Jag åkte iallafall ner på stan med Silvia, hennes mamma, syster och hennes systers kille Darren.
Det var riktigt trevligt. Vi åt på en libanesisk resturang och gick runt på stan i flera timmar.
När jag kom hem så ringde S, vilken tajming alltså.
Prick två veckor innan han kommer hem.
Åh jag hoppas att tiden går fort, mycket fortare än vad den gör för tillfället.

Vi hörs senare

Kommentarer
Postat av: Fridas fashion & style

Den svarta klänningen är slutsåld, men kika tidigt på morgonen då de får in returer, påfyllning mm. Den finns under Dam, sen under kategorin Linnen, allra längst bak om den finns i lager! Lycka till.



KRAM


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback