midsommar dagen

Vaknade för inte alls länge sen, så tänkte berätta om gårdagen.
Vid 5 började alla komma hit. Sen åt vi vid halv 7.
Åh vad hungrig jag var då, jag stog först i mat kön.
Efter maten satt alla och pratade och drack och alla ungar lekte. Tillslut var det tårta. mums!
Efter det fortsatte snacket och drickandet, tills vissa gick och la sig. Vi andra fortsatte fram till någon gång efter 3. Mer folk kom också, Andy och Elvira kom och sjöng och hoppade studsmatta, och pratade franska också, eller den biten stog Andy för.
Efter halv 4 la jag mig och somnade ganska fort. Vid 9 imorse blev jag väckt av min älskling och somnade om efter en timma, och vaknade av att jeanette och mange var här.
Idag blir det en lugn dag, ska sola tänkte jag och lite sånt,

Hur hade ni det igår?

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback