lördag & söndag

Blev inte så mycket bloggande igår. Så blir ett långt inlägg idag istället.

Igår;
Inte så länge efter att jag skrev sista inlägget igår så knackade det på dörren. Där står ingen mindre än Elvis (en gammal vän från gävle).
Jag blev väldigt chockad, men såklart så släppte jag in honom.
Satt och pratade och så kom det fram massor med saker. Kan tyvärr inte ta upp det här,
Men han var här hela kvällen tills hans pappa hämtade honom inatt. Men jag åkte till S tidigare på kvällen.
Jag var så otroligt trött hos S så jag gick och la mig kvart över 12.

Idag;
Älskling väckte mig 20 över 9 och då gick jag upp nästan på en gång.
Vi gick ut och solade och sådär. Sen blev vi hungriga så vi tog en promenad till Max och käkade :)
Sen tillbaka hem igen och myste lite innan jag tog bussen hem.
Får se om jag ska tillbaka till honom senare eller hur det blir.
Vill ju vara med honom så mycket som möjligt nu innan han åker, han åker till USA på lördag :(

Men vi hörs nog senare.
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback