lördag

Igår när jag hade kommit hem kollade jag på projekt runway och hells kitchen. De programen har jag och S följt de senaste dagarna. Och igår var det final.
Sen badade och jag och fixade mig innan jag åkte tillbaka till S.
Lugn kväll och jag var vaken förvånandsvärt länge.
Sen la vi oss och jag somnade i älsklings famn nästa direkt.

Idag sov vi väldigt länge, det är ovanligt för S. Han brukar alltid väcka mig tidigt och driva mig till vansinne. haha
Det var en riktig slappo dag. Sen hämtade pappa mig och vi åkte och handlade. Och nu väntar jag på mat.
S ska lana ikväll, så jag får sova ensam :( kommer sakna honom.
Men vi har köpt massvis med godis och dricka och nya cosmo har jag också införskaffat så det kommer bli en skön kväll.

Mamma berättade en dålig nyhet igår..
Våra grannar har avlivat sin hund. misha.
Det är så tomt på gården nu. Hon var nog världens mysigaste hund. Och hon var inte som en hund, hon var alltid med och pratade och höll oss sällskap.
Det kommer vara jobbigt utan henne ett tag. Men hon har det ju bättre nu.
Vila i frid underbaraste misha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback