lördag

Tyvärr så förlorade vi i fotbollen, men bra match.
Kul att sebastian larsson fick spela lite också.
Resten av familjen kom hem efter fotbollen så satte vi oss ute med jenny och pepe, oliva och rasmus :)

Det är bara nästa vecka kvar sen kommer älskling äntligen hem!
Tyvärr är han borta över midsommar, vi har inte firat midsommar tillsammans någon gång :( Men det kommer väl fler chanser, hoppas jag.
När han ringde idag berättade han dåliga nyheter. Bikinin jag vill ha är slut på victoriassecrets hemsida. Han skulle tillbaka till butiken imorgon och kolla om den finns kvar i min storlek där.
Får lite beslut ångest.
Älskling kom med en jätte bra idé att köpa ipoden och handla kläder för pengarna som blir över.
Så då satt jag och funderade och kom på en annan bra idé. Att han köper ipoden, sen en annan bikini, om jag hittar någon och sen handlar kläder för resten.
Eller så köper han den bikinin som jag redan tittat ut, men den är väldigt dyr. Och då måste han lägga ut mycket pengar för ipoden.
Hjälp mig bestämma mig!
Får se vad min baby tycker imorgon när han ringer.

Nu ska jag sitta här i någon timma sen lägga mig och titta på one tree hill.
imorgon får vi se om vi åker och hälsar på farmor och farfar, beror på hur jag mår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback