igår och idag

Igår blev inte direkt någon höjdar kväll. Hade varit mycket roligare med de planerna vi hade från första början.
Men tyvärr funkade det ju inte :(

Pappa skjutsade mig till S vid 6 tiden där jag snackade med snubbarna lite och sådär, han hade haft lan hemma hos sig.
Sen fick jag in S i duschen och efter det gick vi till konsum och till bussen.
Tog bussen till hans pappa där vi åt och tittade på em finalen.
Såklart vann spanien<3
Efter det mådde jag otroligt dåligt, feber och magen gjorde så ont.
Så låg och tittade på E, sen kom S och tittade på tv med mig innan vi la oss.

Idag sov vi tills 1 då gick vi ner och tittade på filmen bilar och käkade lite. Vid halv 5 hämtade pappa mig.
Har inte gjort något speciellt.
Varit i ica med bella.


Torres<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback