ett långt samtal

Min älskling ringde och så pratade vi ganska länge.
Åh vad jag saknar honom. Vill verkligen snabb spola fram tiden så att det blir åtminstonde den 22.
så här kommer tiden se ut innan han kommer hem.

Imorgon; ingeting planerat
Fredag; inget planerat
Lördag; släktträff :(
Söndag; Inget planerat
Måndag; 1 vecka kvar, inget planerat (S åker till LA)
Tisdag; inget planerat
Onsdag; inget planerat
Torsdag; inget planerat
Fredag; midsommar, fest här hemma med grannar och alla möjliga( S kommer tillbaka från LA)
Lördag; inget planerat
Söndag; inget planerat
Måndag; IDAG KOMMER HAN HEM!

Som ni ser så har jag mycket tid att spendera, speciellt nästa vecka när jag inte ens kommer kunna få ett samtal ifrån honom.
Så boka upp er ;)
Ska försöka få klipptid nästa vecka också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback