8dagar

S ringde så pratade vi en liten stund. Vi bestämde också att han inte ska köpa bikinin. Jag får klara mig med den jag har eller så köper jag en annan billigare här hemma. Jag kan ju köpa bikinin själv sen när jag åker till USA.
Istället ska han shoppa en massa annat :D Så blir ju ändå bra.
Imorgon åker han till LA, det betyder inga telefonsamtal på 5 dagar. Men han skulle skicka ett vykort.
På fredag kommer han hem från LA, och på söndagen flyger han hemåt men tyvärr tar det ju nästan en dag att flyga så han är inte hemma förrns på måndagen.
Det låter som så kort tid när man säger sådär. Men lite fortare ska väl den här veckan gå?

Det har inte hänt något idag, har mått så himla dåligt idag igen.
Ska nog lägga mig ganska tidigt ikväll och titta på någon film eller så.
Kanske the notebook?
vi får se vad det blir.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback