onsdag

igår var det ju S födelsedag.
Jag var tvungen att åka ner till stan för att kolla upp min navel, något konstigt hade hänt med den. Det var lungt med den iallafall. Ska tvätta den i ett par dagar bara.
Tillbaka hos S var det nästan dags att fixa iordning sig.
Strax innan 6 plingade dom första gästerna på dörren.
Kvällen bjöd på pizza och rulltårtsbakelser, bullar, fingers. Skratt och prat blev det också mycket av.
När gästerna hade åkt hem blev det mys innan vi sov.

idag vaknade S före mig som vanligt, men jag är så himla trött nu för tiden att jag egentligen bara vill sova bort hela dagarna. Men det går ju inte för sig.
Iallafall minns jag inte vad jag gjorde när jag väl pallrat mig upp ur sängen. Gissar på att jag myste med S framför tvn. Sen några timmar senare satte jag mig på balkongen och solade.
Tog bussen hem yttligare några timmar senare.
Här hemma har jag inte gjort så mycket.
Blir nog en hemma kväll, vi är barnvakt åt wilma och sebbe så ska väl hjälpa mamma med dom.

Det känns som att jag inte har varit hemma på flera veckor. Skönt men ändå vill jag ha lite hemma tid då & då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback