tisdag

visst är det tisdag idag?
Jo, det är det nog för idag ska S lana.

Iallafall så sov jag väldigt länge idag, 12.40 slog jag upp mina ögon.
Gick ut och satte mig och tog morgon fikan med mamma, jenny, jeanette och mona. Elvira kom ner senare också.
Jag ringde S också, frågade om han ville åka och bada. Och han sa att det kunde vi. Sen när jag ringde för att bestämma lite till så hade han ångrat sig så då blev vi lite osams. Men det ordnade sig sen, han kom och hämtade mig och så åkte vi till borsökna. Visserligen var vi bara där i 1 timma max, men det var mysigt ändå.
Åkte hem till mig igen och satt ute i våra nya ute möbler som mamma och pappa köpte idag.
Sen åkte han hem och vi började planera vad vi skulle äta, det blev Ming.
Så vi har ätit med jeanette, wilma, sebbe och jenny. Trevligt. Nu ska jag nog sätta mig och läsa i min nya solo och invänta sex and the city.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback