stålfors

Åh vad jag saknar den bästa tiden i mitt liv. Tiden på stålfors.
Jag saknar att flera gånger i veckan gå till makedonkan med André. Honom fick jag alltid med vart jag ville. Jag saknar att han och jag inte är lika bra vänner som förut.
Jag saknar att gå till skolan och vara med klassen. Hur tråkiga lektionerna egentligen var så gjorde vi det roligt.
Jag saknar min bänk, min älskade bänk.
Jag saknar lärarna som var världens bästa.
Jag saknar att träffa tre av mina bästa vänner varje dag.
Jag saknar allt!
Vi gick igenom mycket under dom 3 åren. Så mycket som vi gjorde, så många minnen vi skapade.
Jag kommer alltid att älska den klassen, den kommer alltid att vara bäst.
JAG ÄLSKAR ER 9E!
NoneNoneNoneNoneNone
NoneNoneNoneNoneNoneNone

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback