long time no see.

Skrev sist i lördags typ?
Anledningen till den här usla uptaderingen är att vädret är underbart och att jag inte har varit hemma.

Lördags; Minns inte riktigt vad vi gjorde. Tror att vi åkte till S pappa och där solade vi lite och sådär sen käkade vi pizza sen åkte jag hem för att träffa mina föräldrar.
Roligast var det att träffa hunden, min älskade bajs hund.
Satt ute med alla under kvällen och sedan hämtade S mig igen.
Sov lika dåligt den här natten också :(

Igår; vi vaknade jätte tidigt igen. Åt frukost och la oss ute. Sen ringde S och väckte Sebbe och så började vi bestämma vad dagens planer var. Tog ganska många timmar innan vi kom iväg. Och då hade solen försvunnit, det irriterade mig något enormt. Men vi åkte iallafall och bada i borsökna, vi han doppa oss innan regnet kom. Så då körde vi till slgasta glass istället. S och jag åt varsin jordgubbssnäcka. Men Sebbe och påven slog på stort, eller man kanske ska säga slog på gigantiskt? De köpte en 21:an. Det är för er som inte vet; en jätte stor glass skål med 21 valfria glasskulor. Dom två dårarna tog dessutom slagsta glass och strössel på toppen. Efter det var S och jag så hungriga på mat att vi åkte till makedonkan och köpte mat, tog med oss det till slasta bron där Påven ville göra bakåtvolter.
Efter det åkte vi hem till påven och skulle spela tv-spel. Påvägen lossnade avgasröret på bilen hahah så det fick vi fixa med ståltråd.
Sen var vi hemma vid halv 10 och då minns jag knappt vad vi gjorde för jag var så trött.

idag; Kan inte säga att jag sovit bra inatt heller. Idag har vi inte gjort något speciellt, S skjutsade hem mig vid 2 då solade jag lite sen åkte vi till mormor och morfar. Ikväll är det grillning och sånt som gäller här hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback