klippt

Det har varit en fullspäckad dag, nästan.
Vaknade halv tidigt. Vi käkade frukost och lite sånt. La oss i soffan och busade så att tv kontrollen är sönder. Så nu måste man gå fram till tvn när man vill byta kanal osv.
Käkade mat vid 2. Och då hade jag hunnit vara med om värsta katastrofen i badrummet.
Jag hade badat och så skulle jag släppa ut vattnet. Då ser jag att hela badrums golvet fylls med vatten så i panik trycker jag tillbaka pluppen. Försent, mina kläder och allt annat som fanns på golvet var redan dyngsurt.
Panikslagen som jag är springer jag ut till S och berättar vad som har hänt och han fick hjälpa mig.
Händig som han är så lagade han det.
Jag åkte iallafall till stan och mötte silvia. Vi gick till frisören och jag klippte mig. ska visa er kort.
Håret blev fint, kort men fint. Egentligen blev det inte så kort men det känns. Mycket fräschare är det iallafall.
Sen gick vi runt lite på stan och jag hittade en väska som jag var tvungen att ha. så vi åkte hem till mig för att hämta presentkort och sen tillbaka till stan. Tillbaka på stan så köpte vi väskan och gick runt lite till innan vi satte oss på makedonkan.
Sen tog vi bussen hem typ.
Mötte S vid skolan där han var med några vänner. Jag tog nyckeln och gick hem ska snart lägga mig i ett bad.

Puss på er<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback