igår..

Igår var en hemsk dag. En hemsk men rolig dag. Det var hemskt för att jag cyklade minst 3 mil i den hettan.

S och Sebbe kom och hämtade mig vid 3 då cyklade vi till Hällby och sen vidare till kalkbrottet, där vi skulle bada.
Men vi hittade inte riktigt dit så vi cyklade fel och sånt. Vi hittade tillslut.
Var där i någon timma sen skickade erja sms att tompi var tillbaka. Så jag kunde alltså inte åka hem och hämta kläder osv.
Vi åkte hem till S ett tag och tog det lungt, åt och sen skjutsade S mig på moppen hem till erja så hon fick följa med mig ner och packa ihop det viktigaste.
Tillbaka till S och duscha. Kände mig som en ny människa, en ny utmattad människa.
Vi cyklade till snubbarnas kompis, och där spelade dom tv-spel. Själv var jag arg. Arg på Jenny och arg på tompi, går inte in på varför.
Sen cyklade vi hem till S pappa och tittade på tv innan vi skulle sova.

Men sova har jag inte gjort mycket. Det har varit varmt i vårat rum och katten har stört och allt möjligt.

nu ska jag sätta mig och sola på balkongen och vara arg på S, för han är seg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback