hemska natt

Har inte sovit mycket eller bra inatt.
Wilma har tagit upp massor med plats och rullat runt. Sen kom Sebbe in och la sig på natten också.
20 över 6 imorse vaknade jag, och Wilma var skräckslagen. Hon hade kissat på sig.
Så det var bara att gå upp och lägga handdukar och hjälpa henne att byta kläder.
Men hon är bara 3 år och så det är ju sånt som händer.
Sen gick vi och la oss igen, men kunde inte somna om. Wilma babblade på och skulle läsa saga för mig. Sen skulle hon hoppa på min mage. Ja hon hittade på det mesta, för trött var hon inte.
Till slut tog min lilla syster hand om henne och jag somnade om.

Nu måste jag fixa mig, för ska åka med S till tandläkaren.
Vi hörs pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback