helgen

Skrev sist i fredags innan jag åkte till S.
Igår åkte jag aldrig hem därför kunde jag inte blogga.

Fredag;
Åkte till S i Hällby och väntade på hans pappa. Det blev inget födelsedags firande, S hade missuppfattat.
Det var iallafall bara jag, S och hans pappa hemma på kvällen.
Så vi vräkte i oss pizza och låg i soffan resten av kvällen.

Lördag;
Vaknade ganska tidigt, så varmt i vårat rum att det inte gick att sova.
Gick ner och satte oss i soffan, sen frågade Kjell (S pappa) om vi ville åka ut till S faster och sola och bada.
Så det gjorde vi, men det blev inget bad, för vädret var så skumt. Men vi fikade och hade det jätte trevligt.
Så nu har jag träffat alla S fastrar. Vi var borta i några timmar iallafall och så när vi kom hem var resten av familjen också hemma. Vi tog det lungt och käkade senare spelade jag och S kubb.
Och så åkte vi till coop också.
Låg i soffan hela den kvällen också. Hade gärna åkt ner till stan och lyssnat på Kent och Håkan, men vi orkade inte.

Söndag;
Idag sov vi halv länge. Sen har vi legat i soffan och varit ute och spelat kubb.
Nu är jag hemma och ska ta det lungt idag.
Mår inge vidare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback