det är sjukt!

Läste nyss på en tjejs bilddagbok att hon tror att Blondinbella ljuger om övergreppet som hon blev utsatt för i italien. Och jag blir så himla irriterad!

Tidigare idag läste jag i klick, där Blondinbella själv berättade om händelsen.
Och jag tycker så synd om henne, om alla som blir utsatta för något sånt här.
Och det är så sjukt att man så behöva stå ut med att folk inte tror på ens historia när man tar mod till sig och berättar.
För mig är det en självklarhet att man inte ljuger om sånt här och att man ska bli trodd och tagen på allvar, så att alla vidriga våldtäcktsmän osv. ska skjutas och jag vet inte vad.
Jag tror inte att Blondinbella ljuger!
Lite så här stog det i texten jag läste på bdb;

hur kan 2 fingrar göra så man börjar blöda i underlivet? hon va ju inte oskuld?
Så för att man inte är oskuld så kan vad som helst tvingas in i underlivet? Du kan inte så mycket va? Och hur ska Blondinbella veta att det var två fingrar, det kan ha varit mer? Det var ju bara en uppskattning av henne att det vidret körde upp två fingrar i underlivet på henne.

ÅH! jag blir så arg!
BB är inte min favorit person men låt henne vara. Jag tror inte att en så offentlig person skulle ljuga om något sånt här. Och jag tror inte att hon skulle gå ut i tidningen med det om det var lögn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback