deppigt.

Jag är pank..
Jag vet det är sommar och jag har inget sommarjobb.
Men hur hade dom människorna på csn tänkt sig att vi skulle klara oss utan pengar hela sommaren (vi utan sommarjobb alltså)?
För alla kan faktiskt inte få sommarjobb..
Iallafall..
Jag vill shoppa, inte sådär shoppa ihjäl mig. Jag vill kunna handla lite vad jag vill när jag vill. speciellt nu när det är rea.
Dom enda pengarna jag har ska gå till S födelsedags present. Han fyller på tisdag och jag har ingen aning vad jag ska köpa till honom. Så imorgon måste jag ut på stan och gå bland att frestande affärer. Tyck synd om mig, det gör jag.
Har inte mycket pengar heller ca. 200 och då måste jag ta alla mina besparingar.
Jag kan be mina föräldrar om pengar men vill helst inte göra det nu, väntar till senare.

Har suttit och tittat på blocket nu ett tag och hittade en massa lägenheter som var till uthyres utomlands. Tänk hur skönt det vore att bra dra utomlands och vara borta i minst en vecka. Men sånt har man inte råd med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback