Borta bra men hemma bäst!

Sist jag skrev var på torsdag dag!
Oj oj vad det har hänt mycket sen sist, anledningen till att jag inte har skrivit är att jag har varit med S och hans familj på baresund. Ska berätta!

Torsdag;
Silvia kom hit och vi pratade och tog det mest lungt. Sen på kvällen ringde S och frågade om jag ville sova där. Och det ville jag ju. Så han hämtade mig.
När han kom hit så frågade han om jag ville följa med till baresund, han ville att jag skulle göra det. Och då kunde jag ju inte säga nej, så det vart att jag slängde ner massor med kläder i en väska och åkte.

Fredag;
Halv 7 vaknade jag helt klar vaken, väckte S vid 8. Klockan 9 satt vi i bilen påväg mot valdemarsvik.
Tog ungefär 2-3 timmar sen var vi framme då regnade det massvis och vi var tvugna att packa i allt i båten och åka ut till ön. Som tur var regnade det inte på ön men vädret var ju inte så bra. S började med att visa mig runt. Det var jätte mysigt där ute men det fanns nackdelar; UTE DASS OCH UTE DUSCH! Äckligt värre men jag överlevde.
Kvällen bestog av kubbspel, fotboll, magont och prat i telefon och massor med god mat.
Jag & S var dödströtta men ändå kunde vi inte somna förrns vid 1 halv 2 på natten.

Lördag;
Vi vaknade av att vi var kissnödiga klockan 9, solen sken ute så vi var glada.
Vi somnade om och nästa gång vi vaknade så var klockan 20 i 1!!!
Men det var fortfarande fint väder så efter lunch flyttade vi oss ner till båthuset och solade vid vattnet. S rodde lite och jag låg i båten och solade och vi hade det jätte mysigt. Jag badade aldrig men det vae 19-20 grader i havet.
Sen åt vi och tittade på en väldigt gammal och rolig film, badliv!
Sen la vi oss efter det.

Söndag;
Kvart i 10 blev vi väckta, ett oväder var påväg in så vi skulle skynda oss att åka in till fastlandet och sen vidare hem.
Hände inte så mycket vi satt i en bil från 12-15 undefär, vi stannade och åt och sådär då också.
Sen nu är jag ensam hemma, har bakpotatis i ugnen och ska äta så fort det blir klart.
Har lite mer att berätta men det kommer fler inlägg under kvällen.

Det är iallafall underbart att ha badkar och en riktig toalett!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback