18 månader

Igår firade jag och S 18 månader tillsammans.
Jag hade tänkt ta massor med kort som jag skulle visa för er sen, det glömde jag självklart bort. Tog inga bilder alls :(

Men iallafall..
S och jag möttes på stan och gick direkt till ming och åt. Efter det gick vi och hämtade biljetterna till bion, sen var det bara att vänta.
S var inte den enda killen som tittade på filmen (sex and the city). Och till min stora förvåning var det väldigt lite folk som tittade. Det kan ju bero på att vi gick på den tidiga föreställningen och att vi är lite sent ute med att se den.
Filmen var iallafall bra, vaddå bra?! SJUKT BRA var den!
Sex and the city är en av mina absolut favorit serier så filmen gjorde mig inte ett dugg besviken.
Mitt hjärta stannade ett antal gånger och jag skrattade så att jag grät och sen grät jag lite någon gång också.
Filmen hade verkligen allt!
Det var väldigt sorgligt när den var slut, för då visste man ju att det är det sista sex and the city man ser.
Efter bion åkte vi hem till S och myste och la oss ganska tidigt.

Idag vet jag inte vad som händer, det återstår att se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback