vadå bloggberoende :O

Hur många inlägg har jag skrivit nu? haha
Så fort jag lägger ut ett nytt inlägg så kommer jag på något nytt att skriva om.
Nu tänkte jag liksom att ni ska få höra på mitt kära klagande också!
Jag har så jävla ont i magen och den senaste tiden har det blivit värre igen. Jag har även feberkänningar hela dagarna. Min mamma och jag pratade igår och kom fram till att det kan vara så att jag har endometrios också. (Det de trodde att jag hade först) Så på måndag ska vi ta upp det med läkaren, även ta upp allt annat som inte blir bättre.
Men om det nu är så att jag har endometrios, då vill jag nog dö. För då kan jag få ha det så här i resten av mitt liv.
tack hej, kommer väl fler inlägg inom en snar framtid ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback