Too little sleep

Dagens stora nyhet som inte lär ha undgått någon är väl att Heath Ledger är död. Läste det igår kväll redan.
Troligtvis en överdos. Det är sorgligt. RIP!

Själv så fick jag inte sova så mycket den här dagen. Vaknade imorse när dom andra här hemma gick upp, försökte somna om då. Men eftersom att de förde ett jävla liv så kunde jag inte det. Men när dom Äntligen lämnade huset kunde jag somna om. Den lyckan varade ju inte så länge heller, halv 11 ringde mamma och väckte mig.

Så nu ligger jag här, väntar på att pappa ska åka till jobbet för innan han drar så tänker jag inte gå upp.

Kommentarer
Postat av: josefine

Hej :) jag skulle bara vilja tipsa om en tävling som vi har på våran blogg :) det är tre priser, därav tre vinster och du kan även påverka din egen vinstchans :D ha en bra dag!

Direktlänk till tävlingen:http://juliajosefine.blogg.se/1200855467_tvling.html#comment

Postat av: silvia : )

ja, jag vet!
Chocken!

2008-01-23 @ 17:08:05
URL: http://sillisille.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback