The little things you do

Nu har jag nyss badat. Peelat hela kroppen med en hemmagjord peeling. Socker och olivolja, jag tycker det är bra. Huden blir mjuk och len.

Iallafall så ska jag till Simon om ett tag, blir nog 19.25 bussen. Fan för busstider på söndagar.
Det låter verkligen som att det enda jag gör är att vara med Simon, och det är sant på ett sätt.
Jag önskar att jag spenderade mer tid med mina vänner, men pga. av det här viruset som jag har fått så orkar jag inte som förut.
Men någon helg framöver ska vi ha en Buzz/filmkväll vi tjejor, kanske fler också.

Jag mår inte så bra idag heller men ska gå till skolan imorgon iallafall, och så får vi se hur jag mår och hur länge jag orkar.
Och måndag nästa vecka ska jag till doktorn, samma dag opereras min mormor.

Ska väl börja fixa mig lite nu och sånt.

Förresten, komentarer från er läsare skulle inte vara helt fel ;)

ha det bra puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback