stan!

Mötte Simon på stan han fick sluta lite tidigare. Det var bra för då slapp jag vänta på honom.
Iallafall började vi gå i affärer, som jag älskar och eftersom att jag mådde lite halv bra idag så var jag glad.
Simon gillar inte alls att gå i affärer, men han får skylla sig själv när han sa att han kunde hänga med.
Jag köpte iallafall två saker på min lilla lista:
Gråa strumpbyxor och ett linne.
Tyvärr var båda inte riktigt vad jag hade tänkt mig. Strumpbyxorna ville jag ha i en ljusare grå färg och linnet ville jag ha i lite färglatt typ.
På måndag ska jag köpa väska eftersom jag absolut inte kunde bestämma mig. Typiskt mig!
Vi fikade lite på makedonkan också :)
Jag träffade Nattis på bussen hem, det var länge sen så det var riktigt roligt och vi hade massor att prata om.
Det märktes att det var mycket att prata om för vi stog i 40 minuter till och pratade när vi hade kommit hem haha

Ikväll får vi se om det blir lungt eller om jag ska till Simon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback