Shopping begär

Jag är så himla sugen på att shoppa. Det är mycket jag både behöver och vill ha. Men jag måste försöka hålla så gott det går i pengarna, Även så måste jag börja spara till Usa resan i Sommar, för utan pengar kommer jag inte så långt, eller snarare jag får inte med mig så mycket saker hem.

Imorgon ska jag iallafall köpa en väska på H&M, och jag tror faktiskt att Simon ska betala den andra väskan som jag vill ha så jag slipper välja. Men jag betalar tillbaka dom pengarna nästa måndad, annars är det synd om honom..

Något som jag verkligen vill köpa är underkläder.
Allra helst från
, men det får helt enkelt vänta tills i sommar när jag är i New York.
Jag är helt galen i underkläder så det lär handlas en hel del där :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback