msn nörd

Det blev ingen film ikväll för mig, kunde nästan ha listat ut det. Har faktiskt pratat med Tony på msn hela kvällen, pratar faktiskt fortfarande :)
Mamma kom hem runt halv 2 också och berättade att hon hade träffat sin vän som har varit spårlöst försvunnen i över 1 månad. Vi har varit otroligt oroliga men nu fick vi en förklaring, snacka om lättnad.
Pratar med Simon lite smått på msn också, men han är rätt osocial, bara för att han spelar :(
Snart är det väl dags att gå och proppa mig full av smärtstillande så jag kan få sova lungt hela natten. Är lite osäker på en sak, om man kan lägga på en naproxen på alvedon och en halv alvedonforte. Vi får se hur jag gör om jag vågar chansa eller inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback