lördag, söndag, måndag..

Har inte haft tid att blogga alls sen i lördags, men det har ni väl märkt kanske.,

I lördags firade Simon och jag 1 år tillsammans. Mötte honom på stan och hämtade ut biljetterna på bion. Snubben hade valt film, Alien vs Predator 2. Vad ska man säga, den var väl helt okej.
Vi åt hemma hos Mårten innan och efter bion åkte vi hem till mig och myste.

På natten kollade vi på Magnus Betnér- Inget är heligt.
Bästa någonsin, jag skrattade ihjäl mig.

Iallafall så sov vi väldigt länge dagen efter och på kvällen åkte vi hem till honom.
Där kollade jag på Victoria's secret fy vad avundsjuk jag blir, till sommaren ska jag också ha en sån kropp (om jag mår bättre det vill säga)
Efter det var det Man of the house den var bra.
Sen försökte vi sova, när vi nästan hade lyckats ringde simons kompis och väckte oss.
Tydligen så var simon ledig dag. Iallafall försökte vi somna om och tillslut så gick det.
Jag åkte hem vid 9 imorse för jag börjar skolan 10 i 12 och tog inte med mig grejer hem till honom.

Idag är det första skoldagen. usch!

skriver nog mer antingen i skolan eller efter.
puss

Kommentarer
Postat av: Paulin

EMMA! seriöst, du HAR sån kropp. mycket finare kropp! jag är helt fullständigt ärlig. GEREJ FÖRFAN!

Postat av: Paulin

oj, nu kanske jag lät lite för arg. eller jag är arg men ja. ^^ GEDIG UNGE!

2008-01-07 @ 19:41:53
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback