Las Vegas!

Idag kom Fashion against aids ut i H&M affärer och på webben, jag har sett framemot det ett tag nu.
Jag ville verkligen köpa den toppen som Rihanna hade designat, ville gärna också ha Timbalands.
Så kollar jag på H&M här i stan så fanns inte alla tröjor. Och absolut inte de som jag ville ha.
När jag kom hem kollade jag på internet, såklart var timbalands slutsåld, Rihannas var slutsåld i just min storlek.

Väldigt irriterande när jag verkligen ville köpa en av dem.
Kanske får dom in fler, men troligtvis inte. Kanske så finns fler på tuna, men det tror jag inte heller.
Vi får väl se hur det blir med den saken.

Jag ringde mormor också och pratade med henne en stund. Idag hade hon gått i trappor :O
Det låter helt sjukt när man tänker efter vilken operation hon nyss har gjort.
Ni får stå ut med mitt snack om min mormor ett tag framöver ;)

Ikväll är det Las vegas som gäller :D
Imorgon ska jag nog beställa en JB overall, men vet inte vilken storlek än? Vad tror ni, S eller M?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback