It will all mean nothing

Egentligen har jag inget att blogga om, eftersom det inte har hänt något.
Men jag behöver skriva av mig, och det var ju därför jag skaffade den här bloggen från första början..

Jag är så otroligt deppig.
Jag vill bara gömma mig, men ändå vill jag ha någon här.
Jag vill ha Simon här nu, med honom känner jag mig trygg. Som att inget ont kan komma åt mig, så länge jag är med honom.

Iallafall var jag i skolan idag, hela dagen.
Det var inte så bra för nu mår jag sämre. Men det var för att hade jag gått hem från skolan hade jag inte fått sova hos simon mer och massor, orka berätta. min pappa är störd. Det är väl det enda ni behöver veta..
Sov hos Simon inatt, vi myste. Kollade på I know who killed me, den var seg och skum men ändå bra.

nu ska jag typ kolla på nya gossip girl pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback