ikväll har jag...

Legat i min underbara säng. Och kollat på despo, avsnitt 10 säsong 4.
Jag känner mig som en svikare som laddar ner eftersom att sen när allt börjar igen har jag inget att se. Men jag kan inte hålla mig! Och man kan ju se avsnitter fler gånger ;)
Har ätit hallon också, det är så väldans gott. Äter hur mycket som helst. Jag får typ utbrott om vi inte har det hemma, och jävlar om nån annan har ätit upp dom.

Menmen nu ska jag fortsätta att ligga här i min säng.

Till Paulin; I mina ögon ser inte min kropp ut som deras! Du är så söt<333


Kommentarer
Postat av: Paulin

nej jag vet. men inse! det är bara sanningen. hur kan du tycka att du inte ser bra ut? kolla bara på dig själv. DU är söt


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback