I can't wait

Idag blev det inte som planerat. Redan igår kväll satte allt igång ännu värre, feber frossa och magont. Försökte sova så gott det gick.
Det var inte bättre på morgonen, så tillslut blev jag tvungen att ringa min mamma och berätta hur jag mådde. Så det blev ingen skola för mig.

Igår kväll åt vi snören, popcorn och glass. Samtidigt som vi kollade på Singing bee, Scarred och Room 401
Drömde något under den lilla tiden jag fick sova.
Jag minns inte ordentligt, men det var gamla klassen i stålfors, alla lärare. Vi hade nog börjat där igen typ en dag eller något. Åh, det var så bra!
Jag fick ligga på min bänk igen, vi fick sitta vid vårat bord i klassrummet, bara vara våran klass igen.
Jag saknar det, Jag saknar alla människorna! <33

Har bestämt mig för att ta mig till stålfors i veckan och hälsa på, orsaken till att jag inte gjort det än är ju för att jag är sjuk även alla känslor är rädd att det ska bli för mycket.
Men vet ju inte förrns jag har provat.

Kommentarer
Postat av: silvia : )

ååh!

Postat av: Nadja

usch hoppas att du blir frisk snart :S

2008-01-21 @ 19:54:34
URL: http://sweetladysoul.blogg.se
Postat av: KimJ

kan tyvrr inte svara p det :D men det kanske kommer upp på bloggen vad som änt mellan oss men inte på ett bra tag

2008-01-21 @ 20:31:23
URL: http://kimj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback