hatar rubriker

Jag har inte alls någon lust att skriva blogg just nu. Har inget att skriva om eller nått. Säg gärna till om ni vill att jag ska skriva om något speciellt.

Iallafall så sov Simon hos mig igår, vi käkade chips och dipp och spelade buzz :) jag vann hela tiden :D
Vi började kolla på Chuck and Larry, men vi orkade inte kolla så länge så vi sov istället.

Jag sov inte bra inatt. För Simon har legat som en jävla banan. Inatt fick jag nått sug efter cola så vid typ 4 gick jag upp och klunkade i mig 1 stort glas sen la jag mig och sov igen. Cola har aldrig varit så gott! hahah
Vi kollade klart på Chuck and Larry idag och jag tyckte att den var rolig.
Senare ska jag till Simon. Mys<3

Hoppas jag får mycket komentarer om vad jag ska skriva om nu! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback