first day on a whole new planet

Nu är det 2008, ett helt nytt år!

Nyårsafton;
Jag åkte hem till Simon för att tillsammans med honom åka tills hans pappa, där vi skulle fira nyår.
Kom väl till hans pappa runt 6.
Då var Marie, Kjell, Robert, Madde, Lina, hennes kompis, Titti, hennes kille, Simon, jag och Kim. Det var vi som skulle vara där. Fast Kim skulle dra senare, om det är intressant för någon.
Pratade och sådär innan maten. Sen åt vi, det var jätte gott. Fast vi väntade med efterrätten och spelade monopol istället.
Jag och simon var ett lag, och tillslut så vann vi.
Vi blev klara ganska precis så vi skulle hinna greja innan tolvslaget, som är det viktigaste på hela kvällen!
Alla skulle ut i kylan, hälla upp champange, skåla och smälla raketer.
Smart som jag var hade jag ju super bra skor och kläder och typ frös ihjäl. Men vill man va fin får man lida pin. typ...
Sen satt vi och pratade ett tag till och åt efterrätt.
Efter ett par timmar åkte de andra hem och vi gick och la oss.

Nyårsdagen;
Simon väckte mig ett antal gånger, men jag sov vidare. Var så trött att jag knappt orkade vända mig.
Vid två väckte han mig tills jag var vaken och då gick vi upp, men jag hade lätt kunnat sova i flera timmar till.
Vi åt frukost sen hämtade mamma och pappa oss, och skjutsade hem simon. Vi andra skulle till mormor och morfar för att äta. Behöver jag ens säga att maten var god hos mormor?!
Efter det skjutsade pappa mig till Silvia, för hon fyller idag! GRATTIS<333
Pappa hämtade mig efter någon timma och nu sitter jag här.
Ikväll blir det lungt och lite plugg.
Bilder kommer nog också in senare från igår, och även idag.

Nyårsafton var väldigt lyckad tycker jag. Det blev mycket bättre än vad jag hade tänkt mig.
Hoppas ni också hade det bra igår.

pusspuss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback