bra start på veckan

sov hos Simon inatt :)
Vi kollade på Singing Bee på 3an men innan det så var vi i konsum och handlade lite.
Jag övertalade honom att köpa muffins, ni kanske vet dom där nya från pågen eller vad det nu heter.
De var inte så goda som de ser ut :(
Och singing bee var inte lika bra som vi trodde men det var ganska roligt ändå :)
Kände mig inte så bra, frös och hade ont i magen hela kvällen och natten.

Jag börjar ju inte förrns 10 i 12 idag och simon halv 10 så jag fick sova utan honom i några timmar.
Mådde inte alls bra när jag vaknade men åkte till skolan iallafall. Kände mig helt febrig då tyckte läraren att jag skulle åka hem.
Har legat här sen dess.

Kul att ni alltid får läsa om hur dåligt jag mår. sorry!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback