because you loved me

Igår sov jag ju hos Simon, vi var först hos hans mamma ett tag med Fredrik, Arne och Dahlman. Annars kollade vi bara på film hemma hos hans pappa.
Imorse var det med tvång jag tog mig upp ur sängen. (Tvång av Simon)
Jag hade kunnat sova hela dagen men det fick jag inte för snubben. När jag inte får sova klart blir jag väldigt tjurig, det hjälper inte att man blir väckt femtioelva gånger först också.
Vi åt frukost sen hann vi inte med så mycket mer innan pappa hämtade oss. Han skjutsade Simon till sig och så åkte vi hem.

Nu ska jag snart tillbaka till Simon och sova inatt igen.
Vad var det jag sa Silvia hah ;)
Imorgon är det skola igen. Börjar 10 i 12 och går till halv 4.
Och på onsdag är jag ledig. Trots det blir det en tuff vecka eftersom att jag inte mår bra. Men jag gör mitt bästa :)

http://emmaaaaf.bilddagboken.se/

pusspuss


Kommentarer
Postat av: silvia (a)

jaa, sötiga ni är!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback