Valentines day

Idag är det ju alla ♥-dag!
Oavsett om ni gillar den eller inte så önskar jag er en glad alla hjärtans dag!

Faktiskt så känns det inte så speciellt.
Fast det var mysigt att vakna brevid Simon, men det händer ju flera gånger i veckan iallafall.
Har inte fått något av honom än, men tror det blir imorgon. För inatt ska vi sova utan varandra, tror jag.

Jag hade ju börjat planera något jätte mysigt firade idag. Men jag tycker faktiskt att det räcker att ge något litet, om man nu ska ge något.

Var i skolan iallafall grupparbete om data säkerhet osv.
Hade ingen lektion mer idag så efter den gick jag hem. Vi fick även sluta typ 20 minuter tidigare.
Så jag träffade Simon och gick runt på stan en stund.
Och nu är jag hemma.

Pussss på er!!!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ha en trevlig alla hjärtans dag! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback