Torsdag

Imorse mådde jag inte alls bra och hade gärna legat kvar och sovit.
Men det gjorde jag inte, jag gick upp och tog mig till skolan.

Första lektionen var datakunskap och det är sista lektionen med läraren Daniel.
Den nya läraren var också med, om jag inte minns fel så heter han Joakim och kallas för Jocke.
Han berättade lite om sig själv och såvidare sedan fick han vara med och leda lektionen och försöka bli vän med oss haha
Han verkar helt okej, snäll och sådär. Men det är synd att Daniel slutar, men jag tror att den nya kommer ta efter honom lite :)

gick hem efter den lektionen.
Först letade jag reda på den segaste läraren på jb för att få papper om apun tog ca 15 minuter.
Sen mötte jag Simon och köpte skor och sedan tog jag en sväng och frågade om apu.
Ingen av dessa ställen kunde ta emot;
Bianco, BikBok, Dinsko, Make up store tror att det var något mer ställe också.
Vette fan hur det blir nu alltså.

Nu är jag hemma och väntar på att pappa ska åka och fixa mat åt mig typ makedonkan eller corner :)
Ikväll kommer Simon, jag längtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback