The guardian

Under den korta tiden jag var i skolan idag hann jag prata med Jani.
Vi ska ha ett ganska stort grupparbete/projekt nu i skolan i ett par veckor framöver.
Men det blir lite svårt för mig att vara med på det, så därför ska jag jobba enskilt med liknade saker. Det känns jätte skönt.

Ikväll har jag inte gjort mycket alls. Lyssnat på the voice, kollat på tv.
Ska snart ringa Simon och prata en stund medans vi har chansen :)
Har laddat ner nya oth också så det ska jag se imorgon. Har faktiskt några osedda filmer på datorn.
För någon dag sen laddade jag ner The guaridan också Jätte bra film, har ni inte sett den så se den!

Om det undgått någon så var det ju Fettisdagen, semeldagen eller vad man nu kallar den. Så jag och Simon delade på en semla :) 
Dessutom firade Simon och jag 13 månader tillsammans :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback