SUG!

Alltså jag är jävligt deppig just nu, har varit det en längre tid.
Det hjälper inte att vara sjuk heller eller att försöka fixa Apu utan att veta hur jag ska göra.

Mamma säger att om jag ska vara hos henne (vilket egentligen är lättast) så måste jag ringa henne chef själv. BARA FÖR ATT HON ÄR SÅ JÄVLA CP DUM OCH INTE TÄNKER PRATA MED HONOM!!!!
Måste hämta lapp i skolan så att den jag ska vara hos kan fylla i. Lätt när man ligger hemma och mår jätte dåligt.
Sen kanske det inte ens finns plats någonstans, eftersom att skolan sätter två entrepenörs klasser på apu samma veckor.
Kan vara i skolan och lyssna på föreläsningar osv. men hur kul är det?
Känner hellre att jag vill ha ledigt i dessa två veckor och plugga.
Undra om det går, ska prata med Ulrika.

Sen ska dom göra äcklig mat hemma också, svälter hellre ihjäl!!!!


Pallar inte just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback