stressad!

Imorse vaknade jag av att min pappa satt och sjöng utanför min dörr.
Alltså ett väldigt brutalt uppvaknade fick jag.
Åkte till mormor en stund efter att jag hade vaknat.
När jag kom hem bestämde jag med elin att vi skulle sola. Så fick vänta på henne ett tag.
Satt hos mig en stund efter solningen och sen åkte hon hem.

Sen dess har jag badat länge, rakat benen osv.
skönt skönt. Snacka om att jag kommer sakna att bada när jag har tagit hål i naveln, eftersom den första tiden får man inte bada.

Ikväll vet jag inte om jag ska träffa Simon, det lär väl bli så.
Men han är så jävla seg att jag snart kommer få ett utbrott på honom.

Känner mig riktigt stressad inför veckan, det är lov och ändå kan jag inte slappna av.
Det känns som att det är mycket som ska hinnas med.
Än så länge har jag det här inplanerat;
Tisdag: Buzza och äta tacos hos Lily
Onsdag: Sova hos mormor
Torsdag: Ta hål i naveln

Ska även hinna träffa Paulina, elin. Åka med mormor till stan och träffa Simon och mysa mycket när vi har chansen.
Jag blir stressad för jag mår inte bra och vill inte att kroppen ska kollapsa. Jätte svårt att förklara.

Nu ska jag smörja in mig och sådär.

pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback