snö & slask

Jag glömde skriva det här i mitt förra inlägg. Egentligen helt onödigt att skriva eftersom det inte kan ha ungått någon!

Det kom världens snöoväder i lördags eftermiddag.
Hur hemskt som helst, fast lite gulligt var det bara för att det såg ut som bomullstussar som flög runt.
Fast allra helst hade jag velat slippa snön helt. Är det inte snö på julen och nyår så var det vara.

I söndags var det värsta sölandet ute, men det stannade inte så länge.
Sen kom det värsta utav allt, det började töa och allt bara förvandlades till slask istället :(
Slask är faktiskt mycket värre än snö :(

Och idag är det is överallt, jag kommer med all säkerhet ramla på rumpan vilken dag som helst om det inte försvinner snart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback