snackar i nattmössan

Igår kväll var både jag och Simon av någon underlig anledning på dåligt humör.
Eller hans "anledning" var att han sovit dåligt och ätit dåligt, antar att hans dåliga humör smittade av sig eller något.
Men det var ganska mysigt ändå, trots att han somnade väldigt tidigt och jag var uttråkad.
Somnade till slut, och har pratat i sömnen inatt hhaha
Hatar när jag gör det.

Iallafall har den här dagen varit mysig. Vaknade runt 11 fast Simon lurade mig att klockan bara var 9. Då grät jag nästan för att så tidigt vill jag ju inte vakna.
Men låg kvar i sängen ganska länge, Simon gick till konsum och köpte juice.
Sen åt vi frukost och kollade på Rachel Ray.
Glass och kladdkaka har jag också ätit under dagen.
Sen hämtade pappa mig och nu ligger jag i min säng.

Nu ska jag lägga in bilder på bilddagboken :)
http://emmaaaaf.bilddagboken.se/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback