not again

Nyss läste jag i en som går på jb blogg att valen inför åk.2 ska vara inlämnade den här veckan.
Alltså imorgon och på fredag kvar.
Nu blev jag jätte stressad.
Jag är nästan 100 på att jag inte ska välja något av det som finns på pappret, men orkar jag plugga ca. 200 poäng i 3an?
Frågade min lärare vad hon tyckte och även om man kunde få byta läsa något av 3ans kurser i 2an. Har inte fått något svar på den sista frågan eftersom hon inte visste något. Men hon skulle kolla upp det.
Så jag får väl svar innan veckan är slut? kanske..

Jag blir stressad för allt och ingenting just nu.
Mest är det apu och att inte må bra som är jobbigt.
Får förklara min situation för apu platsen om jag hittar någon det vill säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback