morr

känner mig mycket bättre nu.
Har inte spytt en enda gång till hittils.
Så var nog p-pillerna ändå.
Intressant att höra hur många gånger jag spyr osv. nej kanske inte men ni får veta iallafall ;)

Har varit väldigt trevlig idag, kollade en liten stund på så ska det låta :O men min familj, och har spelat buzz med mina syskon, det var min idee och ville inte spela själv så.

Silvia ska på kent de har troligvis börjat spela nu. Hoppas du har det roligt  :)

För tillfället är jag arg på min mamma, hon säger att på måndag måste jag börja halv 9 och inte 10 som vi hade bestämt. Åh nu önskar jag att jag kunde spy över henne. Men inte det.
Ordnar sig väl.

puss på er :)


Kommentarer
Postat av: silvia^

ja, det hade jag! så härligt :D snackar om det sen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback