lördag

Idag blev det att gå upp tidigt.
Lite tvång, men också att jag inte kunde somna om. (kanske för att en viss person låg och pratade med mig hela tiden)
Iallafall så åt vi frukost, jag drack cola och åt glass. Jag vet att det inte alls är bra att göra så men kunde inte stoppa suger efter cola och glass haha
Efter flera timmar så tvättade jag håret och fixade mig sen ännu senare tog vi bussen till stan.
Simon skulle träna och jag skulle fika med Silvia, Anna, Lily & Paulin.

Vi möttes utanför Wayne's.
Lily var som vanligt lite sen. På wayne's satt vi i ca. 2 timmar. Pratade och pratade.
Det var mys eftersom det var länge sen vi sågs allihop.
Sen tog jag den fullproppade stenby bussen hem.

Väl hemma fick jag vara social, pappas bästa vän var här med sin nya flickvän.
Hoppas att det håller för dom, jag vill inte se honom dö ensam..
Sen kom det ännu mer folk. Frank & Jessika och deras huligan Billy. De är fortfarande kvar så jag gömmer mig på mitt rum, typ.
Har även hunnit sola ikväll. Fick lite färg, ska nog sola någon mer gång under veckan.

Ska väl ligga här och deppa sönder mig ikväll.
Helt plötsligt slog det till, jag vill dö, eller något.
Mår fan inte bra heller. VIRUS LEAVE ME ALONE!!!!!

tjarrå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback