lördag

Jag la mig ganska tidigt igår ändå. Kollade klart på Cashmere mafia innan jag sov.
Imorse vaknade jag av att mina föräldrar pratade alldeles för högt utanför mitt rum. Klockan var då 10 i 10, kunde inte somna om då så :(
Kollade på mobilen, någon slags rutin att göra det allra först när man vaknat haha. Hade fått ett sms från Simon.
Juförsig var det från halv 3 inatt, han frågade om jag sov.

Låg kvar i sängen ett tag och ringde snubben efter en stund. 
Vi ska ses idag, äntligen! vi har faktiskt inte träffats sen i onsdags morgon och det är länge för oss. 
Vi ska äta på ming, eller vi ska äta från ming för vi ska ta med maten hem. Det lär ju inte gå att få bord nu eftersom att alla vill äta där. 
Vet inte var vi ska sova än, hos mig eller honom. Vi börjar hos mig sen får vi se.

Ska väl börja fixa mig om någon timma. 
Förut när jag sa att jag skulle fixa mig så betydde det att jag skulle bada, fixa håret, välja kläder och sminka mig.
Nu är det mer bada kanske fixa håret lite, välja kläder. 
Nu förtiden känns det så onödigt att fixa sig, kanske för att jag är sjuk och aldrig mår bra. Känner mig inte fin eller något och tror inte att smink skulle hjälpa heller.

Snacka om att byta samtalsämne.

pusspuss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback