long time no see

Shit det känns som 100 år sen jag skrev i min älskade blogg haha

Iallafall så åt Simon och jag Ming i lördags, åh det var hur gott som helst!
Det är nog det allra bästa som finns.
Var hemma hos mig ett tag och senare hämtade hans bror oss och vi åkte hem till Simon istället.
Vi kollade på stardust, den tyckte jag var väldigt bra :)
Och vi sov ganska tidigt för båda var dödströtta.
Tidigt på söndags morgonen ringer min mamma och väcker mig. Bara för att fråga om jag vill bli hämtad, klart att jag inte vill. Tyvärr kan vi inte somna om heller :(
Gårdagen bestog mest av väntan. Först väntade vi på att Kim skulle pallra sig upp och skjutsa oss till Elgiganten. Sen så väntade vi på mat, sen väntade vi på att få kolla på filmen. typ sådär.
Blev iallafall så att jag sov kvar inatt också. Vi kollade på Hitman, det ville jag ju inte missa. Den var riktigt bra :)

Ska till skolan om ett tag så måste nog sätta igång lite.
pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback